Działania w związku z COVID-19

Bezpieczny Pobyt w Platinum Aparthotel

W Platinum Aparthotel bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych gości i członków naszego zespołu pozostaje naszym najwyższym priorytetem. Dlatego przestrzegamy następujące protokoły zalecane przez Centrum Kontroli Chorób (CDC) i Światową Organizację Zdrowia (WHO):

  • Nosimy maseczki / przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki;
  • Wszyscy pracownicy przeszkoleni w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa sanitarnego Gości;
  • Udostępniamy Gościom certyfikowany płyn do dezynfekcji rąk;
  • Po każdym kontakcie z Gośćmi dezynfekujemy biuro/recepcję;
  • Co godzinę odkażamy obszary o dużym natężeniu (uchwyty, włączniki, blaty i etc.);
  • Poczekalnia na recepcji jest wyłączona z przestrzeni użytkowej;
  • Ograniczyliśmy ilość osób przebywających na recepcji;
  • Korzystamy z płatności bezgotówkowych;
  • Wprowadziliśmy możliwość zamówienia śniadania na wynos;
  • Wprowadziliśmy możliwość wypełnienia karty meldunkowej online;
  • Jesteśmy podzieleni na zespoły, które się ze sobą nie spotykają;
  • Używamy certyfikowanych środków do dezynfekcji;  
  • Zawiesiliśmy codzienne usługi serwisu sprzątającego;
  • Pokoje są gruntownie czyszczone i odkażane po każdym wymeldowaniu;
  • Stosujemy odpowiednie techniki mycia rąk oraz najlepsze praktyki higieny osobistej;
  • Stale współpracujemy z każdym Gościem, aby uwzględnić indywidualne potrzeby i prośby, które mogłyby spowodować, że pobyt będzie bardziej komfortowy;
  •  Jesteśmy w stałym kontakcie z urzędnikami państwowymi i lokalnymi, aby zagwarantować Gościom, że mamy najbardziej aktualne dyrektywy.